شرکت پیشگامان توسعه تعالی و بهبود (نماینده رسمی BCI کانادا) ، به‌منظور قدردانی از همراهی مشتریان، علاوه بر ارائۀ خدمات با کیفیت و در شأن ایشان، اقدام به راه‌اندازی باشگاه مشتریان نموده تا بستر مناسبی جهت تبادل نظرات، بهبود فضای همکاری، شناسایی سایر نیازمندی‌های مشتریان و ایجاد انگیزه در جهت ارتباط دوسویه با ایشان فراهم گردد.

باشگاه مشتریان شرکت پیشگامان توسعه تعالی و بهبود، با اهداف زیر جهت برقراری ارتباط با مشتریان عزیز اقدام به فعالیت نموده است:

  • دریافت نظرات مشتریان در خصوص کیفیت خدمات و انجام اقدامات لازم به منظور بهبود سطح رضایت مشتریان؛
  • برقراری ارتباط متقابل در جهت ارائۀ خدمات و پاسخگویی نیازهای مشتریان؛
  • شناسایی نیازمندی‌های ذینفعان از طریق حفظ ارتباط موثر با ایشان و ارائه راهکارهای مناسب جهت برآورده‌سازی نیازمندی‌های ایشان؛
  • ارائۀ خدمات ویژه به مشتریان خاص در گروه بندی‌های مختلف (مشتریان برنزی، نقره ای و طلایی)؛
  • اطلاع رسانی‌های به موقع در خصوص دوره ها و سمینارهای مختلف؛
  • حذف واسطه ها برای ارتباط پویا و مستقیم با مشتریان؛

به‌منظور بهبود رضایت مشتریان و همچنین شناسایی نیازهای ایشان، شرکت BCI ایران طبقه‌بندی زیر را در نظر گرفته است:

گروه مشتریان برنزی:

هریک از مشتریانی که حتی برای یک مرتبه در دوره‌های آموزشی شرکت BCI، حضور داشته و یا از زیرساخت آموزشی این شرکت استفاده نمایند، وارد این گروه خواهند شد. حضور در این گروه مزایای زیر را برای مشتریان درپی خواهد داشت:

  • استفاده از خدمات مشاوره تخصصی شرکت پیشگامان توسعه تعالی و بهبود با 5% تخفیف
  • امکان استفاده از تمامی آموزش‌ها با 10% تخفیف (سالانه حداکثر برای 10 نفر)
  • امکان استفاده از نرم افزارهای تخصصی شرکت پیشگامان توسعه تعالی و بهبود با 20% تخفیف
  • دریافت اطلاعات مرتبط با سیستم‌های مدیریتی بصورت ماهانه و در قالب خبرنامه‌های تخصصی

گروه مشتریان نقره ای:

هریک از سازمان‌هایی که توسط شرکت BCI ایران مورد ممیزی قرارگیرد، به عضویت این گروه درخواهند آمد. مزایای عضویت در این گروه عبارتند از:

  • استفاده از خدمات مشاوره تخصصی شرکت پیشگامان توسعه تعالی و بهبود با 15% تخفیف
  • امکان استفاده از تمامی آموزش‌ها با 30% تخفیف (سالانه حداکثر برای 30 نفر)
  • امکان استفاده از نرم‌افزارهای تخصصی شرکت پیشگامان توسعه تعالی و بهبود با 40% تخفیف
  • دریافت اطلاعات مرتبط با سیستم‌های مدیریتی بصورت ماهانه و در قالب خبرنامه‌های تخصصی
  • امکان ثبت نام سالانه حداکثر 2 نفر در دوره‌های حضوری و 5 نفر در دوره‌های آنلاین بصورت کامل رایگان

گروه مشتریان طلایی:

هریک از سازمان‌هایی که از خدمات مشاوره تخصصی شرکت پیشگامان توسعه تعالی و بهبود استفاده نماید، به عضویت این گروه درخواهند آمد. مزایای عضویت در این گروه عبارتند از:

  • استفاده از خدمات مشاوره تخصصی شرکت پیشگامان توسعه تعالی و بهبود با 35% تخفیف
  • امکان استفاده از تمامی آموزش‌ها با 40٪ تخفیف (بدون محدودیت در تعداد ثبت نام‌ها)
  • امکان استفاده از نرم افزارهای تخصصی شرکت پیشگامان با 50٪ تخفیف
  • دریافت اطلاعات مرتبط با سیستم‌های مدیریتی بصورت ماهانه و در قالب خبرنامه‌های تخصصی
  • امکان ثبت نام سالانه حداکثر 4 نفر در دوره‌های حضوری و 8 نفر در دوره‌های آنلاین بصورت کاملاً رایگان

 

خواندن 1303 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
محتوای بیشتر در این بخش: روش اجرایی مدیریت شکایات مشتریان »

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

Search